Reklamácie

 

Aký bude postup keď obdržíme váš reklamovaný tovar?

 1. Vašim problémom sa bude intenzívne zaoberať náš zákaznícky servis najdlhšie v lehote 30 dní.

 2. Prijatie tovaru, kontrola technikom, oprava v servise alebo výmena tovaru.

 3. V prípade, že je vada neodstrániteľná, zašleme vám nový tovar alebo peniaze späť na účet.


 

 

Všetko je rýchle a jednoduché.

1. Kontaktujte nás

2. Zašlite k nám tovar

3. Reklamáciu vybavíme do 30 dní

Napíšte na naše zákaznícke centrum na e-mail:

reklamacie@femio.sk

Povedzte nám, že chcete reklamovať tovar a my vám všetko vysvetlíme.

Podrobný popis závady spolu s faktúrou odošlite tovar kuriérom alebo poštou.

Tovar prosím zabaľte tak, aby nedošlo k jeho poškodeniu pri doprave a aby bol chránený aj samotný obal produktu a zašlite ho na adresu:

IT Way, s.r.o., Tovarnícka 2104/19, Topoľčany, 95501

 

Prijatie tovaru, oprava v servise alebo výmena tovaru.

 

 

 Váš tím FEMIO